16 Δεκ 2005

Σ' αρέσω - μ' αρέσεις

Γυναίκα: Σ’ αρέσω; Αντρας: Δεν μ’ αρέσεις, αλλά σε προτιμώ όπως είσαι. Γυναίκα: Γιατί με προτιμάς αφού δε σ’ αρέσω; Αντρας: Γιατί αν μου άρεσες, δε θα σε προτιμούσα. Γυναίκα: Εγώ δεν σε προτιμώ καθόλου, αλλά μ’ αρέσεις. Αντρας: Και γιατί δεν με προτιμάς αφού σ’ αρέσω; Γυναίκα: Γιατί θα σε προτιμούσα αν δεν μου άρεσες. Αντρας: Δεν θα σου άρεσε να με προτιμούσες; Γυναίκα: Γιατί να σε προτιμώ και ’γω, αφού με προτιμάς εσύ;. Αντρας: Ετσι... αφού σ’ αρέσω... Γυναίκα: Δεν μου αρέσει και τόσο να μου αρέσεις. Είναι υποτιμητικό να μου αρέσεις αφού δεν σ’ αρέσω. Αντρας: Κι αν μου άρεσες; Γυναίκα: Ε, τότε θα σε προτιμούσα! Aντρας: Τότε, μ’ αρέσεις! Γυναίκα: Σ’ αρέσω λοιπόν, ε; Αντρας: Ναι, μ’ αρέσεις, αλλά δεν σε προτιμώ πια. Γεια σου! Γυναίκα: Γεια σου! Καρφί δε μου καίγεται! Τον προτιμώ βέβαια τώρα, αλλά δε μ’ αρέσει πια... Τέλος -------------------------------------------------------- Το Ταχύδραμα αυτό μεταδόθηκε το 1980-81 απο το ραδιοφωνικό σταθμό του Γ’ Προγράμματος (εκπομπή ΤΑΧΥΔΡΑΜΑΤΑ ΑΚΡΟΑΤΩΝ) σε ραδιοσκηνοθεσία της Ρεγγίνας Καπετανάκη. Αλήθεια, γνωρίζει κάποιος κάτι για τη Ρεγγίνα; Τι έγινε; Πώς έχει χαθεί;

12 σχόλια:

Markos είπε...

προτιμώ = ;;;

Rodia είπε...

Προτιμώ απο κάτι/κάποιον/α άλλο/άλλον/η
:-)

..τι άλλο..?

Rodia είπε...

Συμβαίνει να μη προτιμούμε κάτι που μας αρέσει, έτσι δεν είναι;
Εμένα μου αρέσει πάάάάρα πολύ ο Σων Κόνερυ π.χ. αλλά προτιμώ το δικό μου το γλυκούτσικο μαντρόσκυλο!
χεχε..

Markos είπε...

Μάλλον δεν είναι και πολύ ικανοποιητική η απάντηση που σημειώνεις.

Μαρέσει η ροδιά, αλλά προτιμώ τα.. ραδίκια;

Το "προτιμώ" έχει σαφώς την έννοια της επιλογής μεταξύ υπαρχουσών συναφών εναλλακτικών επιλογών, όπως πολύ ορθά και εσύ σημειώνεις.
Πού κολλάει επομένως αυτό στο κείμενο
"Μαρέσεις αλλά δε σε προτιμώ";

Λες να είμαι πολύ ορθολογιστής και να μην "πιάνω" κάτι;

Για να είμαι ειλικρινής υποψιάζομαι ότι κάποια άλλη είναι η διάσταση με την οποία έχει χρησιμοποιηθεί η λέξη "προτιμώ", όμως δεν μπορώ να την εντοπίσω.

Εξ ου και η απορία μου.
:-)
Την Καλησπέρα μου

Rodia είπε...

Μη τα περνάς όλα απο κόσκινο!
Ενα παιχνίδι είναι για το ραδιόφωνο και τίποτε άλλο. Ενας διάλογος παράλογος, που έγινε σχεδόν μόνος του.. ξέρεις πώς είναι αυτά τα πράγματα.. μη το ψάχνεις.. μια ασυνεννοησία δείχνει.. ή το πόσες φορές δεν τυχαίνει να (και να συνεχίζουμε να)είμαστε με έναν άνθρωπο που είτε δεν μας αρέσει είτε θα προτιμούσαμε κάποιον άλλο στη θέση του είτε, αυτό τον ίδιο, θα θέλαμε να τον αλλάξουμε;

Ακούστηκε πολύ ωραία στο ραδιόφωνο, είχε βάλει και ένα γνωστό τραγουδάκι η Ρεγγίνα για υπόκρουση...
Δυστυχώς, δάνεισα σε ένα δημοσιογράφο την κασέτα με τα ταχυδράματά μου που παίχτηκαν τότε και "χάθηκε"...
Βασίστηκα στο λόγο του και δεν κράτησα αντίγραφο βλέπεις.

Rodia είπε...

Ενα συμπλήρωμα: Νομίζω ότι, με την πίεση που άσκησες, βρήκα το κουμπί. Η γυναίκα θέλει να αρέσει και ο άντρας να τον προτιμούν.

Ικανοποιητική η απάντηση;

Markos είπε...

Ενδιαφέρουσα η τελευταία σου προσέγγιση.
Πολύ ενδιαφέρουσα.
Και ακόμα πιο ενδιαφέρον το στοιχείο πως πρόκειται για δική σου δουλειά!!!
Και εντυπωσιακό...

Λυπάμαι που δεν έχεις την κασέτα.

(Το να έχει αντίγραφο στο αρχείο του το Τρίτο φαντάζει μάλλον απίθανο ε;)

Markos είπε...

Και μολονότι δεν είμαι οπαδός της πίεσης (αν και οπαδός της θεωρίας των συγκρούσεων), χαίρομαι που η πίεση που άσκησα απέδωσε :)

alombar42 είπε...

Ακουσα Τρίτο Πρόγραμμα και ραδιοφωνιτζήδες;
Αφιερωμένο εξαιρετικά :)

Rodia είπε...

Φχαριστώ βρε!:-))))))))))))))))
Πολύ πολύ πολύ!!!!!!!!!!
+++++++++++++++++++++++++++
smutssssssssssssssssssssssssssssss

Για τη Ρεγγίνα ξέρεις τπτ..?

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που και την προτιμώ και μου αρέσει τι κάνω;

Rodia είπε...

Χμμ.. εσύ να κάτσεις στ' αναμμένα κάρβουνάκια σου!:-) Να καίγεσαι!!!