30 Ιαν 2006

Σκιές - Φαντάσματα

Το χάραμα φεύγει το φάντασμα
ακολουθεί το ρείθρο του δρόμου
σέρνοντας τα βήματα πάνω στα σκουπίδια
Το ακολουθώ διακριτικά
μαζεύω τα κουρέλια της σκιάς του
και γεμίζω τις τσέπες μου αποτσίγαρα

Μια φορά γύρισε το κεφάλι και μου μίλησε
«Τι θέλεις από μένα» μου είπε
«Τίποτα» απάντησα,
«μονάχα να μη σου μοιάσω»

Κάθε χάραμα ακολουθώ το φάντασμα
Οσο προσπαθώ να μη του μοιάζω
τόσο εκείνο με προκαλεί
«Εγινες η σκιά μου και δεν το παραδέχεσαι»
μου λέει, συνεχίζοντας το δρόμο του


_____________________
ηχητικά εδώ

5 σχόλια:

Xνούδι είπε...

και το γραπτό και ο ήχος του, υπέροχα Ροδιά.
Καλησπέρα

Rodia είπε...

Εχμ.. ευχαριστώ Μελ-ωδία!
Ο έπαινος απο μια ειδική επί του θέματος είναι μεγάλη τιμή.

:-)

alienlover είπε...

«Τι θέλεις από μένα» μου είπε
«Τίποτα» απάντησα,
«μονάχα να μη σου μοιάσω»

από τις καλύτερες αοαντήσεις που έχω δει.........

καλέ κυρία Ροδιά, δεν σας προλαβαίνω να σας διαβάζω, τόσα πολλά, με τέτοιο νόημα όλα ..κι ο χρονος τοσο λίγος.. ουυυφ...

celin είπε...

το ποιημα σου ειναι πολυ ωραιο κ βαθια μελαγχολικο,συμφωνω με τον alienlover,λες σε 3 σειρες πολλα απο αυτα που θελω να πω σε 503 επειδη ξεχνω οτι ουκ εν τω πολλω το ευ!
κ ειναι πετυχημενο γιατι αφορα ολους μας
ολοι σερνουμε ενα φαντασμα
καποιες φορες μας σερνει κ κεινο
φαντασμα,σκια,ανεκπληρωτο παθος,εκπληρωμενο που μας απογοητευσε
πες το οπως θελεις

Rodia είπε...

@alienlover, καλα, ε... καλλιο αργα παρα ποτε.. τωρα δα βλεπω το σχολιο σου και σ' ευχαριστω πολυ!:))

@celin, το μυστικο ειναι να βαζεις τα συναισθηματα να μιλουν με εικονες, οχι μοναχα με λεξεις.. Αυτο προσπαθω να κανω.. Ευχαριστω :)