22 Φεβ 2006

Θα με βρεις στα παραμύθια

Εμένα θα με βρεις στα παραμύθια μου,
θα γράφω κάθε μέρα κι από ένα
Αυτά σου φανερώνουν την αλήθεια μου
τα λόγια τά 'χω πάντα μετρημένα

Εμένα θα βρεις στα παραμύθια μου,
αυτά που θα σου λέω κάθε βράδυ
Να ψάξεις στα κουκιά και στα ρεβίθια μου
μωρό μου, μη φοβάσαι το σκοτάδι

Η ζωή ένα παραμύθι
δάκρυα, αίμα και ψιμύθι,
η χαρά μόνο να μένει
κόκκινη κλωστή δεμένη

Μ' αυτά τα παραμύθια που μ' αγάπησες,
αυτά θα συνεχίσω να σκαρώνω
κι αν κάποιο παραμύθι δεν κατάλαβες
θα σου το ξαναπώ τον άλλο χρόνο

4 σχόλια:

vasvoe είπε...

κι εμένα μου άρεσε αυτό.
μου αρέσουν τα νανουρίσματα (νομίζω για νανούρισμα κάνει τέλεια δουλειά)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μεσα σε παραμυθια και ονειρα του χθες θα τριγυρναμε και θα χαθουμε ξαφνικα...ωσπου να γινουμε πουλια και να πεταξουμε για παντα μακρια...

oneiro είπε...

μύθι μύθι παραμύθι...το κουκί και το ρεβύθι...
είναι όμορφο να παραμυθιαζόμαστε..και ακόμα πιο όμορφο είναι να το γνωρίζουμε και να συνεχίζουμε να το κάνουμε!

alienlover είπε...

πολυ ομορφοο....