3 Μαΐ 2006

Ο εραστής μου

Εχω ένα περιπλανώμενο εραστή.

Κάθε λίγο αλλάζει τόπο εργασίας
Με καλεί συχνά, αλλά σπάνια ανταποκρίνομαι
αν και αγαπώ τ' αεροπλάνα.

Γίνεται έκρηξη στον έρωτά μας.
Το μέσα θέλει να βγει έξω.

Μετά, χαριεντιζόμαστε
ανταλλάσσοντας μακάβριες σκέψεις:

-Πότε θα πεθάνεις; Τον ρωτώ
-Πριν απο σένα, μου απαντάει, για να με θάψεις,
νά 'ρχεσαι να χαϊδεύεις το χώμα στο μνήμα μου
θυμήσου να φυτέψεις πανσέδες
-Οχι, εγώ θέλω πρώτη, του λέω,
εσύ χαϊδεύεις πιο απαλά.
Θέλω το χώμα σκέτο, να νοιώθω το άγγιγμά σου.



Συζητούμε γυμνοί χωρίς αποσιωπητικά
Περικλείουμε σε αγγίγματα την αιωνιότητα.


__________________________
ΣΗΜ. από τη συλλογή "σημαδεύω έρωτες για να μείνουν ζωντανοί" που περιλαμβάνει ιστορίες αστείες και δραματικές, φανταστικές και πραγματικές, δικές και ξένες.

6 σχόλια:

northaura είπε...

ο ερως εργασια;
η εκρηξη ταξιδι;

Λαμπρούκος είπε...

"αστείες και δραμάτικές... Ποιός μπορεί να τοποθετήσει τι και που;"

Rodia είπε...

***Νόρθυ, μη το ψάχνεις πολύ, μια απλή ιστοριούλα είναι με απλή ανάγνωση. Αμα σου λέει όμως και κάτι ακόμα, ε, αυτό δεν απαγορεύεται!

:-)

***Λαμπρούκο μου, ΕΓΩ τις τοποθετώ!
..και.. δεν αποκαλύπτω πού και πώς..
Υπάρχει πρόβλημα; χεχε..

:-)

stelios katsaris είπε...

Τελικά πολλές ερωτικές συζητήσεις καταλήγουν σε τέτοιους διαλόγους. Φαίνεται πως ο άνθρωπος όταν είναι ερωτευμένος φοβάται λιγότερο . Μάλλον γιατί δεν νιώθει πια τόσο μόνος...(Το ποίημα είναι πολύ όμορφο)

Rodia είπε...

Ετσι είναι Στέλιο.. Πόσες φορές δε λέμε "ας πέθαινα τούτη την ώρα"..?

:-)

Unknown είπε...

Να με και εγώ. ¨οντως ωραίο το ποιημα
ποτε θα πάμε για μπύρες?